سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای پمپ کارواش اینتر ایتالیا – اینترپمپ

 

پنکه های مه پاش پرتابل تمام پکیج رطوبت ساز را همراه پنکه قابل حمل دارد و طوری که پمپ ، پنکه و نازل ها، مخزن آب در یک قالب به نام مه پاش پنکه ای پرتابل وجود دارد و امکان استفاده در تمامی مکان ها میباشد در حالی که پنکه مه پاش ثابت مانند سیستم مه پاش معمولی میباشد که تعدادی پنکه یا پروانه با آن اضافه شده است این پنکه ها در جای ثابت قرار میگیرند و میتوان آن ها را به دیوار نصب کرد.هردو پنکه ها میتوانند در فضاهای داخلی مانند پاسیو و فضای داخل خانه استفاده شوند. با یک بار پر کردن مخزن این مه پاش به راحتی میتوان فضاهای مختلف را تحت پوشش قرار داد. یعنی شما میتوانید تعیین کنید هر روز چند بار و به مدت چند دقیقه به یک گل یا گیاه آب داده شود . هر گل و گیاه فصل خاصی را برای رشد و برداشت انتخاب می کند . مه پاش نیمه صنعتی برای مدت زمانی موقت و مه پاش صنعتی را به صورت دائم میتوان استفاده کرد.

 

پیادهسازی این روش همانند آبیاری قطره ای است، با این تفاوت که به صورت زیر زمینی و نشتی انجام می شود. اما در آبیاری قطره ای خانگی به دلیل اینکه مساحت باغچه حیاط ،ترانس کوچک است و فقط آبیاری گلدان هاانجام می گیرد نیازی به پمپ نیست و می توان از شیر آب شهری استفاده نمود. این شرکت در حال حاظر با تمرکز بر واردات کالاهای اساسی و تجهیزات کاربردی در صنعت ( پمپ آب خانگی و صنعتی ، بوستر پمپ آب ، کارواش خانگی و صنعتی ، کمپرسور هوا فشرده ) و آبیاری کشاورزی ( تایمر آبیاری ، مه پاش ، انواع آبپاش ، شیر برقی ، قطره چکان ، فیلتر دیسکی ) در حال فعالیت می باشد . تجهیزات کارواش صنعتی - اما در تمامی دسته لانس ها حتما از نازل های اروپایی استفاده گردد تا پاشش یکنواخت و شستشوی شما یکدست گردد. با توجه به اینکه قیمت مه پاش رستوران کم نیست ممکن است شما برای خرید این دستگاه در رستوران خود دچار تردید شوید. خرید از یک فروشگاه معتبر تجربه یک خرید رضایتبخش را برای شما به ارمغان میآورد. بنابراین شیر یک طرفه، تنظیم کننده فشار و اتصالات شیلنگ شیر را برای این مرحله بگیرید. شیرآلات تنظیم فشار لوله کشی مهپاش.

 

استفاده از زمان سنج، ساده ترین روش برای کنترل سیستم مه پاش یا مه ساز می باشد که با تنظیم زمان سنج آن می توان زمان های مشخصی از طول روز، مه تولید کرد. دوباره مطمئن شوید که نازل برای ماشین و کار صحیح است. مه پاشهای صنعتی را باید در محیطهای بزرگ مانند رستورانها، دامداری و گلخانهها به کار برد. هر یک از انواع مه پاشها با توجه به ساختار خود در محیطی خاص کاربرد دارند. در بازار انواع مختلفی از مه پاش وجود دارد که هر کدام کاربردی متفاوتی دارند. پمپ کارواش اگر از نوع پمپ پیستونی باشد به عنوان یک وسیله کاربردی برای شستشوی اتومبیل، کف سالن و راهروها شناخته میشود. با وجود مدلها و برندهای متنوع مه پاش در بازار انتخاب یک مه پاش با کیفیت و قیمت مناسب برای شما چالشبرانگیز و سخت خواهد بود. قیمت تایمر آبیاری هوشمند با توجه به کشور سازنده متفاوت است. از طرفی خشکسالی در بسیاری از مناطق دنیا از جمله کشور ایران حکم فرماست. هیتر، بخاری کارگاهی و بخاری گلخانه ومرغداری و جت هیتر ویونیت هیتر، یخساز ، کارخانه یخسازی ، شیرسردکن ،آبسردکن ، سردخانه کانکسی ، دستگاه جوجه کشی خانگی ، ماشین جوجه کشی ، رطوبت ساز ، مه پاش ، هواساز وایرواشر فن مرغداری ، فن گلخانه وفن سیرکوله همچنین انواع سنسور های دیجیتالی کنترول دما ورطوبت کل تجهیزات گلخانه و لوازم مرغداری وسالن قارچ وهمچنین انواع سیستم های یخساز حبه ای وقالبی از جمله تجهیزات تولیدی گروه صنعتی ایران ماشین می باشد.

 

بهطورکلی میتوان گفت که این تجهیزات میتواند عملکرد کارواش را بهبود بخشد. پمپ کارواش برقی در داخل ساختمان استفاده میشود و بهترین مزیتی که دارد این است که بدون دود میباشد و در نتیجه هوا را آلوده نمیکند. پنکه به عنوان یک سیستم تهویه به حساب میآید و باعث می شود هوای محیط خانه و مکان های دیگر تغییر کند، پنکه به آسانی قابل حمل و جابه جایی میباشد و وزن زیادی ندارد و میتوان یکی از جدیدترین تکنولوژی هایی به حساب آورد که توانسته کمک بسیاری به دورهمی ها و حتی کسب و کارهایی که نیازمند فعالیت در بیرون میباشند، کند. مه پاش صنعت یک فروشگاه قابل اطمینان و با سابقه درخشان است که در زمینه فروش و نصب انواع مختلفی از دستگاه مه پاش به صورت تخصصی فعالیت میکند. جهت افزایش کیفیت مه پاشی دستگاه و جلوگیری از پاشش قطرات از فشار شکن در مکانیزم دستگاه استفاده شده که کیفیت رطوبت خروجی را افزایش داده و از پاشش قطرات جلوگیری میکند. مه پاش صنعت در طول فعالیت خود همواره از دانش و تجربه متخصصان بهره گرفته تا محصولاتی با قطعات باکیفیت به مشتریان عرضه کند. پیشنهاد میکنیم که در طول روز از خدمات کارواش آنلاین هوم سرویز استفاده کنید.

 

https://abniro.com/interpump-carwash/